سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خام نباشیم ...

دوشنبه 84 بهمن 24 ساعت 1:33 عصر

سلام

این چند وقته کلی موضوع دست به دست هم داد تا 22 بهمن امسال پر شور تر از هر سال برگزار بشه

یکیش موضوع توهین بود که دانشجوها هر روز میرن از خجالت یه سفارتخونه در میان! ( که چون اخبار حمله به یه سفارت خونه رو زدم کلی از دوستان لطف کرده و بنده رو به شدت مواخذه کرده اند نمی دونم دفاع از کشوری که اجاز میده به اسم آزدی بیان به ادیان توهین کنن ولی به اسم همون آزادی بیان نمیزارن حقایق هلوکاست گفته بشه چه توجیحی داره)(در ضمن بد نیست این دوستان وظیفه مسلمانان رو در برابر دروغ بستن یا توهین به خدا و پیغمبر را مورد مطالعه قرار بدن !   ما همه مصلحت اندیش شده ایم کاری که کوفیان با حسین ع کردند!

بد نیست مخالفان بدانند عده ای از بزرگان سیاست معتقد اند این توهین ها برای ظرفیت شناسی از ما برای دکترین شوک و بهت (Shock and Awe) که در ادامه به آن اشاره شده تا دوستان مخالف با خامی مخالفت نکنند

دلیل دیگرش سیاست های هسته ای همیشه متناقض غرب بود که ایرانیان ثابت کردند برای گرفتن حق خود پذیرای همه گونه تحریم هستند (کاری که عملا 20 سال است در حال انجام آن هستند)  شاید دکتر عباسی در آخرین سخنانش خیلی خوب توضیح داده بود که:

ما دو نوع استراتژی بسیار قوی در صحنه بین الملل داریم  ضربه اول و ضربه دوم ؛ امام خمینی ره با استفاده از همین استراتژی با دشمنان صحبت میکرد ولی با فوت ایشان روئسای جمهور که بر سر کار  آمدند این سیاست را کاملا فراموش کردند اکنون با ورود احمدی نژاد به حاکمیت ایشان با همان سیاست ضربه اول عمل میکند؛

این استرتژی سهمگین و کوبنده به این گونه است که شما منطقه و محل بازی را مشخص کرده و سپس به جنگ در آن زمین می پردازید با همین روش است که احمدی نژاد ابتدا هلوکاست را افسانه میخواند(با دلایل مستدل و قوی) و بعد از هزاران ساعت برنامه تبلیغی غرب مبنی بر عدم افسانه بودن با تغییر ناگهانی استراتژی میگوید اگر افسانه نیست پس خودتان کشته اید خودتان هم تاوان پس دهید!!!

اگر مدنیته که باعث و بانی جنگ جهانی دوم بوده سبب کشته شدن یهودیان شده فلسطینیان را خلاص و اگر مسیحیان کشته اند که باز  هم مسلمانان خلاص!

این سیاست در مقابله با سیاست غربی ها برای انرژی هسته ای ایران است

بد نیست بدانی که در زمان جنگ سرد آمریکا با تنها دو استراتژی در مقابل جماهیر شوری ایستاد ولی اکنون در حالی که در سه سال اخیر ۵ استراتژی مختلف به کار برده اند که ۳ تای آنها عبارتند از: هویج و چماق (Carrot and Stick)، پلیس خوب پلیس بد (Good Cop Bad Cop) ، مکانیسم ماشه (Trigger Mechanismبازی استراتژی‌ها در صحنه کشمکش غرب بر سر پرونده هسته‌ای با ایران را رقم زده‌اند...
ایرانی ها هم در مقابل تنها با یک دکترین ایرانی -جربزه مرغ (Chicken Strategy)-با ایشان مقابله کرده اند

این دکترین آخری اینگونه است که دو طرف به مانند دو ماشین در یک خیابان قرار گرفته و با نهایت سرعت به سمت هم می رانند  طرفی که ضعیف تر باشد در آخرین لحظه کنار میکشد حال آمریکاییها مانند یک تریلی گارد بسته هستند و ایرانی ها ژیانی که در جاده انرژی هسته ای قرار گرفته اند ، این ساست اینگون اجرا شده که:

در ابتدا از ایران خواسته شد که انرژی هسته ای را کنار بگذارد ایرانی ها بی توجه به جلو راندند ؛ سپس خواسته شد که آب سنگین را بیخیال شوند! ، باز هم راندیم! ؛ سپس اصفهان را راکد خواستند، ما باز هم آمدیم ؛ خواستند که نطنز را دیگر بازگشایی نکنید ، که پاسخ ما معلوم بود!؛ گفتند غنی سازی نکنید ‍، و ما بی توجه دیروز دوربین های آژانس را توسط بازرسانشان جمع کردیم!

ترسیدند که ژیان ما بمبگذاری شده باشد پس این دکترین را هم کم کم کنار گذاشتند و حالا:

وای بر ما اگر همین را ببینیم و به همین جا ختم شویم که بی شک فریاد هل من ناصرش را نشنیده ایم  !!!


نوشته شده توسط : مطلع

نظرات دیگران [ نظر]